مقالات متال مارکت

فروش لوله فسفر برنز توسط واردکننده مستقیم |‌کف قیمت بازار

فروش لوله فسفر برنز
خرید لوله فسفر برنز
لوله‌ها یکی از ابزارهای عالی برای انتقال مواد مختلف از جمله مواد شیمیایی است که این چند سال اخیر کمک شایانی به پیشرفت صنعت کرده است، درصورتی‌که لوله‌ها نبودند انتقال مواد خیلی سخت می‌شد، حتماً شما نیز از نزدیک یک لوله را دیده‌اید؛ زیرا تقریباً در تمامی منازل از این ابزار برای انتقال آب استفاده می‌شود، به‌طورکلی لوله‌ها انواع مختلفی دارند از پلاستیک گرفته تا مس در تولید لوله‌ها استفاده می‌شود که لوله فسفر برنز نیز یکی از انواع این محصول است با ما همراه باشید تا بیشتر با لوله فسفر برنز آشنا شویم.

فسفر برنز چیست؟

اول‌ازهمه بهتر است بدانیم که اصلاً فسفر برنز چیست تا بهتر با این لوله آشنا شویم، فسفر برنز در واقع آلیاژ فلز مس محسوب می‌شود و درصد قابل‌توجهی از فسفر برنز را مس تشکیل داده است، از دیگر موادی که در تولید این آلیاژ به‌کاررفته می‌توان به فسفر و قلع اشاره کرد.

در واقع ویژگی‌های لوله فسفر برنز قابل تغییر است و شما می‌توانید با مشخص‌کردن میزان قلع و فسفر در آلیاژ خصوصیات آن را تغییر دهید، به‌طورکلی یک فسفر برنز می‌تواند 0.5 تا 11 درصد قلع داشته باشد این در حالی است که این میزان برای فسفر بین 0.01 تا 0.35 درصد است.

بیشتر بدانید : خرید فسفر برنز

بیشتر بدانید : sroundbar

اگر خودتان می‌خواهید خصوصیات لوله خود را تنظیم کنید بهتر است بدانید که میزان فسفر روی خوردگی آلیاژ و قلع روی مقاومت و استحکام آن تأثیرگذار است و شما می‌توانید با انتخاب میزان این دو ماده برای مثال مقاومت لوله خود را افزایش دهید.

لوله فسفر برنز چیست؟

این لوله نیز مانند دیگر لوله‌ها برای انتقال مواد خاصی مورداستفاده قرار می‌گیرد. درصورتی‌که قلع و فسفر را به حداقل ممکن برسانیم، می‌توانیم یک لوله با قابلیت ارتجاعی داشته باشیم که به‌راحتی خم می‌شود البته که این موضوع موجب کاهش استحکام آن خواهد شد و لوله به‌راحتی خواهد شکست.

این در حالی است که یک لوله فسفر برنز معمولی از استحکام بالایی برخوردار بوده و به‌راحتی نمی‌توان آن را خم کرد و برای این کار به ابزارهای مناسب نیاز خواهیم داشت، به علت اینکه این لوله برای انتقال استفاده می‌شود بهتر است که از مقاومت بالایی برخوردار باشد، زیرا این موضوع موجب آسیب‌رسانی آن می‌شود.

قیمت لوله فسفر برنز

ازآنجایی‌که مقاومت روی قیمت نهایی تأثیرگذار است افراد با خرید نمونه‌های ارزان‌تر سعی بر کاهش هزینه‌های خود دارند که این موضوع به نفع آن‌ها نیست، ازآنجایی‌که قیمت پایین استحکام را پایین می‌آورد موجب می‌شود تا لوله‌ها زودتر آسیب ببیند که شما مجبور هستید که دوباره خطوط لوله خود را تعویض کنید، این امر علاوه بر به تعویق انداختن خط تولید موجب می‌شود شما دوباره هزینه‌های زیادی برای خرید لوله صرف کنید.

بیشتر بدانید : خرید میلگرد فسفر برنز

خرید لوله فسفر برنز

خصوصیات لوله فسفر برنز

از آنجایی که از فسفر برای تولید این آلیاژ استفاده شده است می‌توان به این نتیجه رسید که لوله فسفر برنز مقاومت بالایی در برابر خوردگی و سایش دارد، به همین دلیل اگر قصد انتقال مواد در زیر دریا را دارید لوله فسفر برنز می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد؛ زیرا در برابر آب مقاومت بالایی دارد و دیرتر زنگ می‌زند.

به علت اینکه فلز پایه این آلیاژ مس است می‌توان به این نتیجه رسید که لوله فسفر برنز رسانای خوب الکتریسیته است؛ بنابراین اگر ماده‌ای که می‌خواهید انتقال دهید با برق واکنش نشان می‌دهد بهتر است که از این لوله استفاده نشود.

علی‌رغم اینکه این لوله رسانای خوب الکتریسیته است نمی‌تواند به‌راحتی نیروی مغناطیسی را پوشش دهد و نیروی مغناطیسی نمی‌تواند از این لوله عبور کن.

indianamart در اینباره نوشته است

قیمت لوله فسفر برنز

بیشتر بدانید : خرید رول فسفر برنز

لوله فسفر برنز چه کاربرد هایی دارد؟

یکی از خصوصیات جالبی که لوله فسفر برنز دارد این است که نمی‌توانید به‌راحتی به آن گرما یا حرارت بدهید و وقتی که محصول نهایی خنک شد و آماده مصرف شد گرما دادن به آن خیلی سخت خواهد بود، به همین دلیل لوله فسفر برنز مقاومت بالایی در برابر گرما و حرارت دارد و مناسب انتقال موادی است که به گرما یا حرارت واکنش نشان می‌دهند.

ازآنجایی‌که فسفر برنز آلیاژ مس است؛ بنابراین انتظار می‌رود که این لوله رنگ روشنی داشته باشد؛ اما رنگ این لوله نسبت به دیگر محصولات مسی روشن‌تر است، دلیل این ماجرا نیز چیزی نیست جز فلز قلع ازآنجایی‌که قلع رنگ روشنی دارد ترکیب آن با مس موجب می‌شود که رنگ آن نیز روشن‌تر شود، اگر به دنبال یک فلز با رنگ مات هستید این لوله مناسب شما نخواهد بود البته که خودتان می‌توانید قسمت‌های خارجی لوله را رنگ کنید.

بیشتر بدانید : خرید ورق استیل فنری

لوله فسفر برنز

کاربرد لوله فسفر برنز

به علت مقاومت و خاصیت‌هایی که این لوله دارد از آن بیشتر برای انتقال سوخت‌های هسته‌ای استفاده می‌شود، البته که کاربرهای این لوله فقط به این گزینه محدود نیست و درصورتی‌که ماده شما با مس و قلع و فسفر واکنش نشان نمی‌دهد می‌توانید از این لوله به جهت انتقال استفاده کنید.

البته که اطلاعات دقیقی درباره تأثیر این لوله روی کیفیت آب آشامیدنی نیست و بهتر است از آن برای تأمین آب شهری استفاده نشود، پیشنهاد ما این است که قبل از خرید با یک کارشناس صحبت کنید و از او راهنمایی بخواهید.

همچنین به علت قیمت بالای آن نسبت به لوله‌های معمولی افراد سعی می‌کنند از این لوله برای انتقال استفاده نکنند و به همین دلیل بیشتر کاربرد این لوله به انتقال سوخت‌های شیمیایی خلاصه می‌شود.

بیشتر بدانید : فروش رول استیل نرم

در ویکیپدیا راجع به میلگرد ها بخوانید

فروش لوله فسفر برنز

قیمت و شیوه خرید لوله فسفر برنز

شما می‌توانید انواع لوله فسفر برنز را در اندازه‌ها و مدل‌های مختلف از ایران متال مارکت خریداری نمایید، لازم به ذکر است که اندازه استاندارد این لوله‌ها اکثرا 3 متر است؛ اما اگر شما به اندازه‌های بزرگ‌تر نیاز دارید بهتر است که این موضوع را با کارشناسان ما در میان بگذارید.

ازآنجایی‌که قیمت لوله فسفر برنز دائماً در حال نوسان است بهتر است که برای پرسش قیمت روزانه با کارشناسان ما در ارتباط باشید، به علت نوسان قیمت مواد اولیه مثل مس و قلع و فسفر نمی‌توان یک قیمت مشخص برای آن انتخاب کرد و بهتر است روزانه قیمت را پرس‌وجو کردن و در بهترین فرصت محصول موردنظر خود را خریداری نمایید.

توجه: به دلیل پر اهمیت بودن این محصول خرید لوله فسفر برنز را از فروشگاه‌های معتبر انجام دهید.

جمع‌بندی

حال که با لوله فسفر برنز بهتر آشنا شدید راحت‌تر می‌توانید برای خرید آن تصمیم بگیرید، اگر هنوز هم در خرید و استفاده از این محصول مردد هستید تنها کافی است که با کارشناسان ما تماس بگیرید و سؤال‌های خود را مطرح نمایید تا بهترین جواب را از آن‌ها دریافت نمایید.

بیشتر بدانید : خرید لوله استیل قطر ۸

کاربرد لوله فسفر برنز کجاست؟

بطور کلی از این لوله برای انتقال سوخت های هسته ای استفاده می شود و بدلیل قیمت بالایی که دارد معمولا برای مصارف عادی از آن استفاده نمی شود.

ویژگی لوله فسفر برنز چیست؟

گرما دادن به لوله های فسفر برنز بسیار سخت است و برای انتقال موادی که با گرما واکنش می دهند بسیار مفید است.

20 دیدگاه در “فروش لوله فسفر برنز توسط واردکننده مستقیم |‌کف قیمت بازار

  1. خلیل گفت:

    لوله فسفر یرنز را میتوان از بازار تهیه کرد؟

    1. مهدی خراسانلو گفت:

      ای محصول در بازار وجود دارد

  2. کامران گفت:

    تمام لوله فسفر برنز یک شکله؟؟؟

    1. مهدی خراسانلو گفت:

      متوجه کامل منظورتان نشدیم

  3. مهدی گفت:

    فروش لوله فسفر برنز به صورت آنلاین انجام میدید؟

    1. مهدی خراسانلو گفت:

      بله

  4. سعید گفت:

    شما فروش لوله فسر برنجی به صورت حضوری دارید؟

    1. مهدی خراسانلو گفت:

      شما میتوانید لوله فسفر برنجی را از مجموعه ما به صورت حضوری تهیه کنید

  5. سعید مولایی گفت:

    لوله فسر برنجی را میتوان با قیمت عمده خرید

    1. مهدی خراسانلو گفت:

      بله

  6. مونا غفاری گفت:

    لوله فسفر برنز محصول خوبیه

  7. مونا غفاری گفت:

    لوله فسفر برنز کاربردی هم داره

    1. امین جلال وند گفت:

      بله صد در صد

  8. مجید گفت:

    لوله فسفر برنز قیمتش رو بگین

    1. امین جلال وند گفت:

      با کارشناسان ما تماس بگیرید

  9. hamid گفت:

    لوله فسفر برنز یکی از لوله‌های که کاربرد زیادی داره

  10. hamid گفت:

    لوله فسفر برنز یکی از لوله‌های که کاربرد زیادی داره

  11. samane گفت:

    چرا قیمت فسفر برنز و اعلام نمیکینید

    1. امین جلال وند گفت:

      به دلیل نوسانات بازار

  12. جمالی زاده گفت:

    خیلی دوست دارم این محصول و از نزدیک ببینم تا حالا لوله فسفر برنز و ندیدم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *