مقالات متال مارکت

خرید چهار پهلو برنجی از ایران متال مارکت | قیمت واردکننده

فروش چهارپهلو برنجی
"از اینجا واقعا راحت می تونید فلزات صنعتی رو بخرید"
به‌طورکلی پروفیل‌ها نقش اساسی در تولید انواع سازه‌ها در دنیا دارند، البته لازم به ذکر است که پروفیل‌ها به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند که هرکدام از آن‌ها ویژگی خاص خودش را دارد، یکی از انواع پروفیل چهار پهلو است که تفاوت‌هایی با پروفیل معمولی دارد، به علت قیمت معقول و اقتصادی که دارد طرف‌داران زیادی در صنایع مختلف دارد و اکثر مردم از آن استفاده می‌کنند، یکی از فلزاتی که از آن به جهت ساخت این محصول استفاده می‌شود برنج است؛ اگر شما نیز قصد خرید چهار پهلو برنجی را دارید با ما تا انتها همراه باشید ما برای راحت‌تر کردن خرید شما در این مقاله قصد داریم نکاتی را به شما معرفی کنیم که هنگام خرید این محصول باید رعایت کنید، برای مثال قیمت چهار پهلو برنجی ثابت نیست و شما باید در زمان تهیه از آن اطلاع داشته باشید.

در وبسایت onlinemetals در اینباره بخوانید

چهار پهلو برنجی چیست؟

چهار پهلو نوعی پروفیل است که تفاوت زیای با دیگر مدل‌های موجود در بازار دارد، اگر سری به بازار فروش انواع پروفیل بزنید می‌توانید به‌خوبی متوجه شوید که انواع آن‌ها توخالی هستند؛ اما این در حالی است که چهار پهلوها توخالی نیستند که همین موضوع موجب شده تا استحکام بیشتری نسبت به محصولات دیگر داشته باشد.

همچنین یکی از خوبی‌های چهار پهلو این است که می‌توان از فلزهای بازیافت شده نیز برای تولید استفاده کرد، برای مثال کارخانه‌های تولیدی می‌توانند با خریداری کردن ضایعات محصولات برنجی انواع چهار پهلو برنجی را با قیمتی اقتصادی تولید کرده و به بازار ارسال کنند.

ویژگی های پروفیل برنجی

از ویژگی‌های این پروفیل نیز می‌توان به توان چکش خواری بالای آن اشاره کرد، چهار پهلو برنجی می‌تواند به‌راحتی شکل بگرید و می‌توانید این محصول را به هر چیزی که دوست دارید تبدیل کنید، اکثرا از فلز برنجی در تولید چهار پهلو برنجی استفاده می‌کنند که 70 درصد آن از مس و 30 درصد بقیه آن از روی تشکیل شده باشد، زیرا افزایش میزان فلز روی چکش خواری برنج را کاهش خواهد داد.

همین دلیل سبب می‌شود تا رنگ چهار پهلوهای برنجی به رنگ زرد یا طلایی در بیاید، زیرا ازآنجایی‌که مس فلز غالب این آلیاژ است محصول نهایی به رنگ فلز مس خواهد بود.

بیشتر بدانید : خرید فسفر برنز

خرید چهار پهلو برنجی

خرید چهارپهلو برنجی بصورت اختصاصی

چهار پهلو از جمله محصولاتی است که می‌توانید آن را به‌صورت شخصی‌سازی سفارش دهید، در واقع چهار پهلوها دارای استانداردهای خاصی برای برش هستند که بیشتر کارخانه‌های تولیدی از آن پیروی می‌کنند، اما در برخی موارد ممکن است که این استانداردها به درد پروژه شما نخورند.

درصورتی‌که با این موضوع روبرو شدید اصلاً جای نگرانی نیست؛ زیرا شما می‌توانید ابعاد و شیوه برش موردنظر خود را به کارخانه تولیدی اطلاع دهید تا آن‌ها محصول نهایی را برای شما آماده کنند، همچنین لازم به ذکر است که برای این کار نیاز نیست به‌صورت حضوری به کارخانه مراجعه نمایید و می‌توانید از مراجع فروش معتبر چهار پهلو برنجی نیز کمک بگیرید، تنها کافی است که اندازه موردنظر را به آن‌ها اطلاع دهید تا این مراجع به‌جای شما با کارخانه‌ها ارتباط بگیرند.

بیشتر بدانید : خرید ورق استیل فنری

چهارپهلو برنجی

وبسایت mcmaster از تولید کنندگان ورق استیل فسفر برنز است

چهارپهلو، پروفیل پرمصرف برنجی

چهار پهلو برنجی یکی از معدود پروفیل‌های موجود در بازار است که کاربردهای فراوانی دارد؛ از مهم‌ترین کاربردهای این پروفیل می‌توان به استفاده از آن برای ساخت سازه‌های ساختانی عظیم اشاره کرد، همچنین از این پروفیل برای ساخت جرثقیل نیز استفاده می‌شود که این جرثقیل‌ها در روند ساختمان‌سازی نقش مؤثری دارند.

همچنین لازم به ذکر است که از چهار پهلو برنجی در صنایع حمل‌ونقل و راه‌آهن، فرفورژه تالارها و رستوران‌ها، وسایل تزئینی منزل و ساخت نگهدارنده تیغه‌های برش استفاده می‌شود، البته محدوده استفاده از چهار پهلو برنجی به این موارد خلاصه نمی‌شود؛ اما این موارد مهم‌ترین کاربردهای این محصول به‌حساب می‌آید.

انواع چهارپهلو در صنعت

لازم به ذکر است که چهار پهلوها دارای انواع مختلفی نیز هستند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به ST37، ST44، ST52، MO40، CK45 اشاره کرد، این چهار پهلوها هرکدام دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی هستند و برای کارهای مختلفی طراحی شده‌اند، درصورتی‌که می‌خواهید یک خرید مطمئن داشته باشید بهتر است که درباره انواع چهار پهلو اطلاعاتی کسب کنید.

بیشتر بدانید : خرید رول فسفر برنز

قیمت چها پهلو برنجی

قیمت چهار پهلو برنجی

یکی از معیارهای اولیه مردم برای خرید کالا قیمت آن است و اول‌ازهمه سعی می‌کنند که قیمت آن را چک کنند و ببینند که آیا بودجه آن را دارند که بتوانند خرید انجام دهند، ازآنجایی‌که اکثر خریدهای چهار پهلو به‌صورت عمده انجام می‌شود نمی‌توان به قیمت‌های واحد اکتفا کرد؛ اما باید چکار کنیم؟

درصورتی‌که قصد خرید چهار پهلو به‌صورت عمده را دارید باید بدانید که هرچه تعداد سفارش شما افزایش پیدا کند قیمت چهار پهلو برنجی نیز کاهش پیدا خواهد کرد، متأسفانه قیمت‌گذاری هوشمندانه درون سایت میسر نیست و درصورتی‌که قصد خرید دارید بهتر است برای استعلام قیمت با کمک راه‌های ارتباطی درج شده در سایت با ما در ارتباط باشید.

خرید چهارپهلو برنجی از ایران متال مارکت

کارشناسان فروش ما کاملاً آماده هستند تا به‌تمامی سؤالات شما درباره قیمت یا کیفیت محصول نهایی پاسخ دهند، البته که قیمت روزانه انواع چهار پهلو نیز در سایت قرار می‌گیرد؛ اما اگر قصد دارید که از قیمت فروش عمده یا قیمت لحظه‌ای این محصول مطلع شوید تنها راهی که پیشروی شما قرار دارد تماس تلفنی است.

همچنین لازم است بدانید که کارخانه تولیدکننده و کیفیت محصول نیز در قیمت نهایی تأثیرگذار است، زیرا برخی از کارخانه‌ها از استانداردها روز دنیا به جهت تولید چهار پهلو برنجی خود استفاده می‌کنند که همین امر هزینه بر است، اما از جهت دیگر خیالتان راحت است که یک محصول باکیفیت خریداری کرده‌اید.

بیشتر بدانید : قیمت لوله فسفر برنز

فروش چهارپهلو برنجی

میدمتالز درباره پرق فسفر برنز نوشته است

خرید چهار پهلو برنجی

ایران متال مارکت به‌عنوان یک مرجع بزرگ در زمینه فروش انواع چهار پهلو برنجی آماده است تا تمامی محصولات موردنظر شما را تأمین کرده و در اختیار شما قرار دهد، اگر قصد خرید چهار پهلو برنجی از یک مرجع معتبر هستید بهتر است که ایران متال مارکت را انتخاب نمایید.

جمع‌بندی

در نهایت اطلاعات مفیدی درباره چهار پهلو برنجی به دست آوردیم، درصورتی‌که قصد خرید این محصول را دارید متون بالا می‌توانند کمک زیادی به شما بکنند؛ همچنین فراموش نکنید که حتماً قبل از خرید از قیمت چهار پهلو برنجی مطمئن شوید.

خرید چهار پهلو برنجی

بیشتر بدانید : خرید مفتول فولادی

حداقل ضخامت برای خرید چهارپهلو برنجی چقدر است؟

چهارپهلو برنجی در اندازه های 10 تا 40 میلی متر تولید می شود و به فروش می رسد.

پایین ترین قیمت چهارپهلو برنجی را از کجا پیدا کنیم؟

حتما توجه داشته باشید برای دریافت پایین ترین قیمت فلزات صنعتی باید خرید خود را از واردکنندگان مستقیم مانند ایران متال مارکت انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *