مقالات متال مارکت

خرید میلگرد استیل 316 با قیمت تولید کننده | *مستقیم* خرید کنید

قیمت میلگرد استیل 316
خرید میلگرد استیل ۳۱۶
انواع گوناگونی میلگرد مثل میلگرد ساده، میلگرد جدار و میلگرد استیل وجود دارد که هرکدام خواص و کاربرد ویژهٔ خودشان را دارند. میلگرد استیل 316 از فولاد زنگ‌نزن آستنیتی ساخته می‌شود که حاوی عناصر کروم، نیکل و مولیبدن است، وجود این مواد موجب افزایش و بهینه‌سازی خواص مکانیکی، استحکام آن در دماهای بالا و البته ایجاد مقاومت به خوردگی بالایی نسبت به استیل 304 گردیده است.

اغلب میلگرد استیل 316 را با عنوان گرید ضدزنگ غذایی یا نام دیگر آن، گرید دریایی می‌شناسیم. خرید میلگرد استیل 316 یا میلگرد 1.4401، با پروژه‌ها و صنایعی که در معرض آسیب‌های ناشی از خوردگی مواد شیمیایی و اسیدها هستند، به همین دلیل است که امروزه فروش میلگرد استیل 316 بسیار مورد مصرف است. میلگرد استیل 316L حاوی مقدار کربن پایین‌تری است و به همین دلیل در طی جوشکاری مقاومت بالاتری از خود نشان می‌دهد.

بیشتر بدانید : قیمت ورق استیل 304

مشاهده مقالات indiamart

کاربرد میلگرد استیل 316

  • تولیدات غذایی و تجهیزات دارویی
  • قطعات سازنده کوره و مبدل حرارتی
  • دریچه‌ها و پمپ و قطعاتی برای سازه‌های دریایی
  • تجهیزات مقاوم شیمیایی

استیل 316 در درجه اول با کربن کمتری ارائه می‌شود، دو گرید 316 و 316L بعد از جوشکاری، قابلیت ماشین‌کاری و مقاومت به خوردگی آن افزایش می‌یابد. میلگرد استیل 316 با قابلیت جوشکاری، برش دهی، انجام ماشین‌کاری و فرم دهی با تجهیزات متناسب است. متال مارکت میلگرد استیل 316 و دیگر قطاع فلزی را در انواع متنوعی با قیمت دقیق و کیفیت عالی خدمت شما عرضه می‌کند. شما می‌توانید برای خریدوفروش میلگرد استیل 316 و یا استعلام قیمت میلگرد استیل 316 به‌سادگی و به‌صورت آنلاین با پشتیبانی حاذق ما در متال مارکت تماس بگیرید.

بیشتر بدانید : ورق استیل 316

خرید میلگرد استیل 316

قیمت میلگرد استیل 316

به دلیل نوسانات شدید بازار ارزی، قیمت میلگرد استیل 316 نوسان گسترده‌ای دارد و برای استعلام دقیق قیمت میلگرد استیل 316 به‌سادگی با ما در متال مارکت تماس بگیرید. میلگرد استیل 316 در متال مارکت موجود است. در ادامهٔ مطلب به بیان خصوصیات مقاومتی در برابر خوردگی، مقاومت آن در برابر حرارت‌ها و پتانسیل جوشکاری میلگرد استیل 316 خواهیم پرداخت.

مقاومت استیل استنلس در برابر خوردگی

به‌طورکلی میلگرد استیل 316 در محیط‌هایی که شرایط وجودی آنها کلریدی، دارای مقاومتی بیشتری نسبت به ورق‌های استیل 304 هست و به همین جهت قیمت میلگرد استیل 316 بالاتر از میلگرد های استیل 304 است. این استیل در برابر سولفوریک اسید، هیدروکلریک اسید، استیک اسید، فرمیک اسید و اسید تارتاریک مقاومت بسیار خوبی از خودشان نشان می‌دهند. در برابر آب آشامیدنی با غلظت 1000 میلی‌گرم کلرید و در دمای محیط مقاوم است. استیل 316 در استانداردهای بین‌المللی به‌عنوان گرید دریایی هم شناخته می‌شود؛ ولی در نظر داشته باشید که در آب هلی دریایی گرم نباید از آن استفاده کرد چون دیده شده است که در خیلی از محیط‌های دریایی و گرم لایه‌ای خوردگی قهوه‌ای‌رنگ در سطح میلگرد استیل 316 تشکیل گردیده است، و معمولاً با شکاف‌های متعدد و سطح خشن همراه هست.

قیمت میلگرد استیل 316

بیشتر بدانید : خرید فولاد فنری

مقاومت میلگرد لوله استیل 316 در برابر حرارت

ورق‌های استیل 316 می‌توانند تا حدود 925 درجه سلسیوس حرارت را به صورتی یکنواخت و حدود 870 درجه سلسیوس را به صورتی کاملاً متناوب و بدون حتی اکسید شدن تحمل کند. اگر هم برای صنعت مدنظر، مقاومت در برابر خوردگی مربوط به آب مهم باشد، استفاده مداوم از استیل 316 در محدوده دمایی 425-860 درجه سلسیوس توصیه نمی‌گردد. گرید 316L در برابر رسوب‌های کاربیدی مقاوم‌تر است و البته می‌تواند در دماهای بالاتری هم استفاده شود. از گرید 316H  در محیط‌هایی با فشار بالا هم وجود دارد و به دلیل استحکام بالاترش استفاده می‌گردد و به شکل محدودی برای مکان‌هایی کاربردی که دارای فشار و ساختاری بیشتر از دمای حدود 500 درجه سلسیوس است، استفاده می‌گردد.

جوشکاری میلگرد لوله استیل 316

ورق‌های استیلی 316 قابلیت جوش‌پذیری خیلی بالا با تمام روش‌های استاندارد مرد تأیید برای همجوشی، هم با فلز معروف به پرکننده و هم بدون این فلز پرکننده را دارا هست. بخش‌هایی که سنگین هستند و جوش داده شده‌اند، بعد از جوشکاری در گرید 316 برای مشاهدهٔ بیشترین مقاومت در برابر خوردگی نیاز به جوشکاری مجدد هست. اما این موضوع برای استیل 316L (کم‌کربن) نیاز نیست. به این دلیل که میزان نیکل آنها بالاست و برای ایجاد جلوگیری از ترک‌های گرم و تشکیل فاز فریت در آنها، سرعت قوس جوششان باید کم باشد. برای جوشکاری استیل‌های 316 و  316L غالباً از فیلر گرید 316L استفاده می‌گردد. برای خرید و اطلاع از فروش میلگرد استیل 316 با کارشناسان ما در متال مارکت در ارتباط باشید.

زمانی که برای آغاز یک پروژه سازه‌های بتنی یا سیمانی آماده می‌گردند، حتماً اصطلاح میلگرد را در زمانی که در تلاش برای برنامه‌ریزی پروژهٔ ساختمانی و خرید مصالح بوده‌اید، دیده‌اید. اما حالا بیایید ببینیم میلگرد چیست؟ میلگرد استیل 316 دقیقاً چه کاری برای سازه‌های ما انجام می‌دهد و چرا بسیار مهم است؟ آیا میل‌گردها انواع مختلفی دارند و انتخاب نوع آن واقعاً برای پروژه مهم و حیاتی هستند؟ در ادامه قصد داریم به پاسخ این دست سؤالات بپردازیم و البته نگاهی هم اجمالی به چگونگی نحوه خرید میلگرد استیل 316 و بررسی عوامل تأثیرگذار در لیست قیمتی میلگرد استیل می‌پردازیم.

وبسایت alibaba توضیحات بیشتری دارد

میلگرد استیل 316

مشخصات میلگردهای ساده گالوانیزه

میلگرد دارای ویژگی‌هایی هستند که می‌توانند تعیین‌کننده میزان و نوع کارایی و کیفیت آن‌ها باشند. میلگردها جزء مهم‌ترین قطعات هستند که به‌خاطر خاصیت ضدزنگ بودنشان به فروش بالایی توانسته برسد و در ساخت‌وسازها غالباً از آن استفاده می‌شود. قطر میلگردها، شاخه‌ها، وزن میلگردهای ساده و… از جمله ویژگی‌هایی هستند که می‌توان برای میلگردی ساده نام ببریم. معمولاً قطر یک میلگرد زیاد نیست و به همین دلیل است که در سازه‌هایی سبک و کم‌وزن استفاده می‌شود.

شاخه‌های تولید شده غالباً دارای طولی حدود 12 متر هستند و برای سادگی کار از وسط به دونیم تقسیم می‌شوند. به هر چه طول میلگرد کوتاه‌تر در نظر گرفته شده باشد، حمل‌ونقل آن راحت‌تر خواهد بود. از مهم‌ترین موضوعات که به آن توجه می‌کنیم شود مربوط به وزن میلگرد ساده است و ارتباط مستقیمی با شاخهٔ آن دارد، برای مثال می‌توان گفت شاخهٔ 12 متری دارای وزنی معادل با 7400 کیلوگرم هستند.

تاریخچه انواع میلگردها

از قرن پانزدهم میلگردهای تقویت شده و بهبودیافته در صنایع سنگ‌تراشی و ساختمان‌سازی استفاده می‌شده. در قرن هجده، از میلگردها برای تشکیل سازهٔ برج کج نویانسک در روسیه استفاده گردید که به دستور فردی صنعتگر و ثروتمند به نام دمیدوف ساخته شد. برای این پروژه ی اساسی از آلیاژ چدن مرغوب و باکیفیت استفاده گردیده است و حتی تا امروزه شواهدی کمی از این خوردگی‌ها روی میله‌ها و میلگردها وجود دارد. تا قرن نوزدهم که میلگردها بالاترین استحکام لازم را از خود نشان داده‌اند و نهایتاً میلگردهای فولادی در بتن جاگذاری شدند.

شخصی با نام جوزف – لوئیس لامبوت فرانسوی که قایق‌های بتنی آرمه را در پاریس طراحی می‌کرد و می‌ساخت، مصادف با زمانی که Thaddeus Hyatt از ایالات متحده آمریکا نیز تیرهای بتنی آرمه را بررسی و تولید می‌کرد. یک شخص فرانسوی با نام ژوزف مونیر تحت عنوان یکی از مشهورترین اشخاص برای اختراع و محبوبیت بتنی مسلح مورد تقدیر قرار گرفته. جناب مونیرو که باغبان بود، ساخت و استفاده از گلدان‌هایی از جنس بتن‌آرمه را در سال 1867 میلادی ثبت اختراع کرد، قبل از زمانی که به طراحی و ساخت مخزن‌ها و پل‌های آب بتن مسلح ادامه دهند.

بیشتر بدانید : خرید تسمه فولاد فنری

فروش میلگرد استیل 316

 سؤال اصلی این است که میلگرد استیل 316 چیست؟

میلگرد که مخفف ترکیب “میله تقویت‌کننده” هست، میله‌ای است فلزی و برای کمک به بالارفتن مقاومت کششی بتن می‌کند. در نتیجه به سازه‌های ساخته شده از بتن کمک می‌کند تا در مقابل بارهای کششی یا خمشی و پیچشی و برشی مقاومت لازم را داشته باشند. این موارد برای بتن نقاط ضعف هستند، میلگرد ها سازهٔ بتنی را به‌خوبی تقویت می‌کنند و در غیر این شرایط تحت نیروهای نام برده شده، بتن از هم می‌پاشد. حال می‌پرسیم چرا قیمت میلگرد استیل 316 حدودی بیشتر از دیگر سازه‌ها و ابزار ساختمانی هست؟

مهم‌ترین مزایای میلگرد فولادی

  • پشتیبانی از سازه‌ها
  • شکل‌پذیری بسیار بالا
  • مقاومت مناسب در برابر ضربه
  • مونتاژ آسان و ساده
  • دارای قابلیت بازیافت

صنعت ساختمانی مدت مدیدی است که از مزایای گستردهٔ میلگرد فولادی و تأثیر آن در راه‌اندازی انواع سازهٔ بتنی آگاه بوده. این متریال ساده و انعطاف‌پذیر که تحت عنوان میله‌های فولادی تقویت‌کننده هم شناخته می‌شود، در سازهٔ ساختمان‌ها برای پشتیبانی ساختمانی در تمام ستون‌ها، پایه‌ها، همهٔ دیوارها، پانل و… نصب شده‌اند.

اگرچه میله‌های فولادی را رایج می‌دانیم، همچنین دارای یکسری مزیت است که میله‌های فولادی را به یکی از قابل‌اعتمادترین متریال‌ها در کاربرد ساختاری تبدیل کرده است. این میلگرد استیل 316 و دیگر گریدها با طراحی لوله مانند و چندین الگو به شکل آج‌دار رویشان، در ایجاد ساختارهایی مقاوم در برابر آسیب ناشی از ضربه برای ساختمان‌های مدرن امروزه بسیار مهم است. برای کسب اطلاعات دقیق و دریافت مشاوره و استعلام قیمت میلگرد استیل 316 و شرایط خرید و فروش میلگرد استیل 316 با ما در متال مارکت تماس بگیرید.

بیشتر بدانید : قیمت لوله استیل 201

میلگرد استیل 316 کیلویی

اطلاعات جالب در مورد میلگرد استیل 316

میل‌گردها در مجاورت سیمان، چوب، خاک ماسه، شن و… از پرکاربردترین مصالح ساختنی در صنایع ساختمانی است. برای ساخت جاده‌ها، پل، ساختمان، کانال مختص به آبیاری، بندرها، راه‌آهن‌ها، استادیوم، برج بلند و … استفاده می‌گردد. این سازه‌ها و سایر سازه‌ها باید مستحکم و مستحکم باشند و باید در برابر زلزله، طوفان و دیگر رویدادهای طبیعی ولی مخرب مقاومت کنند. زمانی که میلگرد درون بتن قرار داده می‌شوند، این میلگردها به عنوان دستگاه‌های کششی عمل خواهند کرد که به متریال بتنی اجازه می‌دهد تا فشار بالا را بدون آسیب تحمل کند.

سازه‌ها بدون وجود میلگرد شکننده می‌شوند. در صورت شکنندگی اگر وقوع زلزله یا بلای دیگری در حالت وجود میلگرد رخ دهد، میلگرد با نگه‌داشتن سازه‌ها کنار یکدیگر استحکام و دوام را بالا می‌برد.

همچنین برای ساخت پی ساختمان‌ها، دیوارها و ستون‌ها و همچنین راه‌ها و پل‌ها و غیره به میلگرد نیاز است. بااین‌حال، در تمام کارهای بتنی، مانند ساخت مسیرها، راهروها یا حاشیه‌ها، در واقع ضروری نیست.

تبدیل فولاد و ساخت میلگردها، شامل فرایند ذوب و تبدیل به مایع به گرمای زیادی نیازمند است چرا که نقطه ذوب‌آهن بسیار بالاست. فولاد که ذوب می‌شود، با انتقال به دهانه‌های گرد کوچک، سهم میلگرد را تشکیل می‌دهند. برخی از گزینه بسیار ارزان‌تر یعنی فولاد ناتمام استفاده می‌کنند. این موارد راحت‌تر زنگ می‌زنند و خوردگی می‌تواند فشار داخلی بالایی ایجاد کند و در آخر بتن را بشکند. فولاد ضدزنگ گزینه‌ای قوی‌تر، قابل‌اعتمادتر و البته گران‌تر برای میل‌گردهاست.

آیا در پروژه خرید میلگرد مهم است؟

میل‌گردها، بتن را نسب به خطر شکستگی بسیار مقاوم می‌کنند. با استفاده از یک میلهٔ تقویت‌کننده که نسبت به خوردگی مقاوم هست، استحکام کششی فراهم می‌شود. برای استحکام سازه خود، میلگرد پشتیبانی بسیار قوی‌تری در مقایسه با سیم‌های فولادی، فایبرگلاس‌های تقویت‌کننده و بسیاری از دیگر محصولات موجود در بازار وجود دارد. برای خرید و کسب اطلاعات دقیق با ما در متال مارکت تماس بگیرید.

فروش میلگرد استیل 316

بیشتر بدانید : قیمت لوله استیل 201

میلگرد استیل 316 در کجا استفاده می‌شود؟

میلگردها در اکثر سازه‌های ساخته شده از بتن کاربرد دارند و به همین دلیل اکثر صنایع ساختمانی باید از قیمت میلگرد استیل 316 آگاه بود. نمونه‌های مصرف میلگرد:

  • ساختمان بلند
  • رمپ‌های پارکینگ
  • پایهٔ بتنی
  • سازه پل
  • پایه
  • جاده با عرض ضخیم

انواع میلگردها از نظر شکل و فرم:

  • میل‌گردهای آج‌دار
  • میل‌گردهای ساده
  • میل‌گردهای کلاف
  • میلگردهای زیگزاگ

لیست قیمت میلگرد استیل 316 و…

میلگرد همان‌طور که گفتیم از مهم‌ترین مصالح ساختمانی است؛ پس قیمت آن برای صنایع گوناگون بسیار مهم است. اما نکته مهم این است که قیمت روز میلگرد به عوامل متنوعی همچون: اندازه و ابعاد، انواع و کاربردشان متناسب با صنعت موردنیاز می‌توان تعیین کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر همچون قیمت انواع میلگرد استیل 316، وابسته به پروژه‌ای که دارید، شما می‌توانید با کارشناسان مجرب متال مارکت تماس بگیرید.

بیشتر بدانید : قیمت لوله استیل 201

میلگرد استیل 316

عوامل مهم در قیمت‌گذاری میلگرد

در ایران همان‌طور که می‌دانیم به دلیل وجود انواع تحریم‌های اقتصادی و صنعتی، قیمت تمامی محصولات نوسان بالایی دارد. ولی در حالت کلی مهم‌ترین عوامل مؤثر بر قیمت میلگرد استیل 316 می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • نوسان بازار ارز
  • تغییرات قیمت جهانی انواع آهن‌آلات
  • میزان تقاضای این محصول
  • روند تولید و عرضه کارخانه‌ها و حجم تولید آن‌ها
  • سایز و ابعاد میل‌گردها
  • زمان و بازهٔ خرید میلگرد

برای خرید و فروش میلگرد استیل 316 با قیمت دقیق از متال مارکت، سایز و نوع محصول مدنظر خود را به کمک مشاوران ما انتخاب کنید. برای ثبت خرید و استعلام اطلاعات دقیق با ما تماس بگیرید.

قیمت میلگرد استیل 316 آجدار

متال مارکت ارائه‌دهندهٔ انواع آهن‌آلات ساختمانی، همراه با ضمانت کیفیت کالا و بدون مغایرت وزن، محصول نهایی را به دست شما می‌رساند.

میلگرد آجدار

میلگردهای آجدار از مهم‌ترین مقاطع آهنی مورد مصرف هستند و در خیلی از صنایع همچون صنعت ساختمانی به فراوانی کاربرد دارند. میلگردهای آجدار بسیار متنوع تولید می‌شوند و تفاوتشان در میزان آج‌ های روی میلگرد است. میلگرد A3 و A4 بیشترین تعداد آج را دارایند که غالباً در ساخت تیرچهٔ بتی، اسکلت‌های فلزی، ساخت فونداسیون‌ها و… استفاده می‌گردد. میلگرد ها برای مقاومت بالا و خشک بودنشان، قابلیت خمکاری و جوشکاری خوبی ندارند.

بیشتر بدانید : قیمت لوله استیل 201

خرید میلگرد استیل 316

انواع میل‌گردهای آجدار و ویژگی آن‌ها

میل‌گردهای آجدار همان‌طور که گفته شد در 3 گرید A1 ,A2 , A3 تولید و عرضه می‌شود که هرکدام مشخصات و ویژگی خاص خودشان را دارند. میلگرد آجدار گروه A2 از میلگردهای نیمه‌سخت به شمار می‌آید. کم‌کربن بودن ساختار این میلگرد قابلیت خم‌پذیری‌اش را بالا می‌برد. غالباً از این میلگرد ها برای ساخت خاموت استفاده می‌شود. تنش سیلان در میلگرد نوع آج‌دار A2 برابر است با 3000 کیلوگرم و تنش گسیختگی آن نیز 5000 کیلوگرم بر سانتی‌متر مربع هست.

میلگرد آجدار از گروه A3 هم مانند A2 میلگرد نیمه‌سخت است. آج‌های این میلگرد به شکل جناغی یا هفت و هشتی قرار دارد و در مقایسه با گروه A2 مقاومت بالاتری دارد. تنش سیلان برای این میلگرد های آجدار 4000 و تنش گسیختگی نیز 6000 کیلوگرم بر سانتی‌متر مربع هست. میلگرد آجدار  A4 از مجموع محصولات سخت است و شکل آج آن به شکل مرکب است و همین شکل ظاهری آج‌هایشان باعث تمایز این میلگردها از سایر رده‌ها گردیده است. سازه‌هایی که با این میلگرد ساخته شده‌اند، سبک‌تر و مستحکم‌تر از دیگر گروه‌ها است، به همین دلیل قیمت میلگردهای A4 نسبت به گروه‌های A2 و A3 بالاتر است.

کاربرد میل‌گردهای آجدار

  • ساخت ستون بتنی در صنعت ساختمان‌سازی
  • ساخت مصنوعات از جنس فلز با خمکاری و جوشکاری میلگردها
  • افزایش نیروهای کششی در ستون بتنی
  • آرماتوربندی و شبکه مش‌بندی به کمک میلگرد

متال مارکت همراه همیشگی و قابل اعتماد برای نیازهای شما است.

میلگرد استیل 316 چیست؟

میلگرد استیل 316 از فولاد ضدزنگ ساخت می شود و در پروژه های صنعتی زیادی از آن استفاده می شود.

خرید میلگرد استیل 316 چگونه انجام می شود؟

شما عزیزان می توانید برای خرید میلگرد استیل 316 با بهترین قیمت بازار با ما در تماس باشید

نوشته های مشابه

11 دیدگاه در “خرید میلگرد استیل 316 با قیمت تولید کننده | *مستقیم* خرید کنید

  1. Ali گفت:

    سلام
    ایا میلگرد استیل۳۱۶ در قطر های ریز هم تولید می شود !؟

    1. سلام وقت بخیر
      بله تمامی قطر های میلگرد استیل 316 و میلگرد استیل 304 موجود است

  2. Ali گفت:

    سلام
    ایا میلگرداستیل ۳۱۶ سختر از میلگرداستیل ۳۰۴ است !؟

    1. سلام
      ایا میلگرداستیل ۳۱۶نسبت به میلگرداستیل ۳۰۴ در مقابل اسید مقاوم تر بوده ولی سختی نسبتا کمتری دارد

  3. Reza گفت:

    سلام
    میلگرد استیل در شاخه های چند متری تولید می شود !؟

    1. سلام بطور فابریک در شاخه های 6 متری تولید می شود اما قابل برش به قطعات کوچکتر هم هست

    2. سلام
      میلگرد استیل در شاخه های ۴ و ۶ متری تلید می شود

  4. شمسیان گفت:

    سلام میلگرد استیل 316 واقعا موجود دارید؟ چون من دیدم اکثر جاها بجای 316 میلگرد استیل 304 رو به مشتری می فروشن

    1. سلام وقت بخیر بله استیل 316 بطور محدودی به ایران وارد می شود اما ما این محصول را موجود داریم و قابل تست برای مشتری است.

  5. ربازی گفت:

    قیمت میلگرد استیل 316 رو چجوری مشخص می کنن؟ هر فروشنده یه قیمت داره چرا؟

    1. سلام وقت بخیر. بطور کلی قیمت میلگرد استیل به نوع آلیاژ، انداره، وزن و کشور سازنده میلگرد بستگی دارد ولی در موارد یکسان علت تفاوت قیمت میلگرد استیل 316 در میان فروشندگان واسطه بودن یا نبودن آن ها است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *