مقالات متال مارکت

پایین ترین قیمت مفتول فسفر برنز | ایران متال مارکت واردکننده مستقیم

خرید مفتول فسفر برنز
خرید مفتول فسفر برنز
خرید مفتول فسفر برنز که یکی از فراورده‌های دیگر آلیاژ مس است که در دنیا کاربرد فراوانی دارد، از این آلیاژ محصولات متنوعی تولید می‌شود که قبلاً به این محصولات به‌صورت جداگانه پرداخته‌ایم، حال نوبت آن رسیده تا با فراورده دیگر این آلیاژ یعنی مفتول فسفر برنز آشنا شویم، اطلاعات کسب کردن درباره این محصول به شما کمک می‌کند تا در هنگام خرید با مشکل مواجه نشوید و بتوانید به‌راحتی بهترین نوع این مفتول را تشخیص داده و آن را خریداری کنید؛ درصورتی‌که شما نیز با مفتول فسفر برنز آشنا نیستید یا قصد خرید آن را دارید تا انتها این مقاله با ما همراه باشید.

مفتول فسفر برنز چیست؟

مفتول‌ها سیم‌های فلزی نازکی هستند که در جنس‌های متنوع یافت می‌شوند، هرکدام از مفتول‌ها به علت جنسی که دارند دارای ویژگی‌های خاصی هستند و برای یک کار مخصوصی مناسب هستند؛ یکی از انواع این مفتول‌ها فسفر برنز است که از آلیاژ مس تشکیل شده است؛ با شنیدن اسم مس احتمالاً خیلی از شماها به اکثر این ویژگی‌ها پی برده‌اید. شما می توانید برای خرید مفتول فسفر برنز با ما تماس بگیرید.

بیشتر بدانید : خرید میلگرد فسفر برنز

بیشتر بدانید : chaplin

درصورتی‌که می‌خواهید فسفر برنز تولید کنید تنها کافی است که مقداری فلز قلع و فسفر را به مس اضافه کرده و با هم ترکیب کنید تا محصول نهایی تولید شود؛ تولیدکنندگان به جهت افزایش استحکام و کارایی فلزها آن‌ها را با یکدیگر ترکیب می‌کنند که موجب تولید شدن انواع آلیاژهای مختلف می‌شود، تقریباً می‌توان گفت که آلیاژها یک آپدیت خوب برای فلزهای پایه محسوب می‌شوند تا علاوه بر بهبود قابلیت‌های اصلی یک سری قابلیت‌های جدید نیز به فلز اضافه گردد.

مفتول فسفر برنز غیر فابریک

در واقع خرید مفتول فسفر برنز دارای دو نوع است که در شیوه تولید با یکدیگر متفاوت هستند؛ اولین مورد مفتول‌های غیر فابریک هستند و به مورد دوم نیز مفتول‌های فسفر برنز فابریک می‌گویند، برای تولید مفتول‌های غیر فابریک نیازی به کوره‌ها با دمای بالا نیست و می‌توان از میل‌گردهای فسفر برنز به جهت تولید محصول نهایی استفاده کرد.

برای این کار تنها کافی است که میلگرد‌ها را در دستگاه‌های مخصوص قرار داده و کشیدگی روی آن‌ها ایجاد کنیم، این کار باعث می‌شود تا قطر میلگرد‌ها کاهش پیدا کرده و دائماً به طول آن‌ها اضافه شود، حال شاهد یک میلگرد طویل با قطر بسیار کم هستیم که می‌توان از آن به‌عنوان مفتول استفاده کرد.

بیشتر بدانید : خرید رول فسفر برنز

قیمت مفتول فسفر برنز

مفتول فسفر برنز فابریک

در روش فابریک به کوره نیاز خواهد بود، تولیدکنندگان باید شمش‌های آلیاژ فسفر برنز را درون کوره‌هایی با حرارت بسیار زیاد قرار دهند تا بتوانند این آلیاژ را ذوب کنند، پس از ذوب شدن ماده نهایی با دستگاه‌ها و قالب‌های مختلف به شکل مفتول درمی‌آید و مرحله خنک‌سازی را می‌گذارند تا آماده مصرف شما باشد.

در واقع درصورتی‌که شما از میلگرد‌های فسفر برنزی استفاده می‌کنید و میزان قابل‌توجهی از تکه‌های این میلگرد را دارید می‌توانید آن را در اختیار کارخانه‌های تولید مفتول قرار دهید تا آن را به مفتولی فسفر برنز تبدیل کنند و در اختیار شما قرار دهند، همچنین شما می‌توانید این تکه‌ها را به این شرکت‌ها بفروشید.

بر خلاف دیگر محصولات مفتول‌ها در ایران نیز خط تولید دارند و کارخانه‌های مطرحی در سطح ایران در حال تولید این محصول هستند، همچنین این محصول واردات نیز دارد و نمونه‌های خارجی نیز در بازار موجود هستند، شما می‌توانید بسته به نیاز خود از بین نمونه داخلی و خارجی یک مورد را انتخاب کرده و خریداری نمایید.

ویژگی‌های خرید مفتول فسفر برنز

این محصول بسیار مقاوم است، شاید بارها مفتول‌هایی خریده باشید که با خم کردن زیاد به‌راحتی می‌شکنند؛ اما در خرید مفتول فسفر برنز از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است، البته این مقاومت تنها به دلیل وجود قلع است؛ قلع برای افزایش فلز مس به این آلیاژ اضافه شده است که گزینه بسیار مناسبی به نظر می‌آید.

شما می‌توانید به‌راحتی به این مفتول فشار وارد کنید و شکل‌های مختلفی را به آن بدهید بدون اینکه بشکند، درصورتی‌که خواستید که این مفتول را بشکنید می‌توانید از ابزارآلات مختلف برای ایجاد فشار نقطه‌ای مضاعف استفاده کنید تا بتوانید این مفتول را ببرید یا تکه‌تکه کنید.

بیشتر بدانید : خرید فسفر برنز

فروش مفتول فسفر برنز

در avivametals بخوانید

توجه به رسانش و مقاومت در خرید مفتول فسفر برنز

این مفتول به علت وجود فلز مس رسانای الکتریکی بسیار خوبی است و می‌توانید از این مفتول در وسیله‌های الکتریکی نیز استفاده کنید، البته مراقب باشید درصورتی‌که آن را به سیمی متصل کردید به آن دست نزنید؛ زیرا برق شما را خواهد گرفت؛ اگر خواستید مفتول را از سیم جدا کنید ابتدا جریان برق را قطع کنید یا از یک جنس نارسانا برای جداکردن آن کمک بگیرید.

این محصول مقاومت بالایی در برابر خوردگی دارد و می‌توانید به‌راحتی در حضور اکسیژن و آب از آن استفاده کنید، درصورتی‌که می‌خواهید از مفتول در یک محیط آبی استفاده کنید بهترین گزینه برای شما فسفر برنز است؛ برای مثال مفتول‌های آهنی به‌راحتی در این شرایط زنگ می‌زنند که کوچک‌ترین فشار موجب خرد شدن این مفتول‌ها خواهد شد.

بیشتر بدانید : خرید ورق استیل فنری

مفتول فسفر برنز

کاربردهای مفتول فسفر برنز

اگر به سازهای موسیقی علاقه داشته باشید احتمالاً بارها مفتول فسفر برنز را در اطراف خود دیده‌اید؛ از این مفتول به جهت تولید انواع گیتار و ساکسیفون استفاده می‌شود، به علت مقاومت بالایی که این مفتول دارد می‌توان از آن به جهت ساخت تار انواع گیتار استفاده نمود، اگر گیتار در خانه دارید بهتر است که یک‌بار از نزدیک بادقت تارهای آن را بررسی کنید تا ببینید آیا جنس تار گیتار شما نیز از این نوع مفتول است یا نه؟

همچنین از این مفتول دربسته بندی انواع وسایل نیز استفاده می‌شود، مقاومت بالای آن موجب می‌شود تا فشار به‌راحتی موجب باز شدن بسته‌بندی نشود و محصول سالم به دست خریداران برسد، همچنین لازم به ذکر است که از این محصول در کابینت‌سازی نیز استفاده می‌گردد.

بیشتر بدانید : قیمت لوله فسفر برنز

خرید مفتول فسفر برنز

در ایندیامارت در اینباره بخوانید

مفتول فسفر برنز را از کجا بخریم؟

ویژگی‌ها و خصوصیات این مفتول هرکسی را مجاب می‌کند که در هنگام نیاز خرید مفتول فسفر برنز را انجام دهند و از این به بعدازاین نوع استفاده کنند؛ اما باید دقت کنید که این محصول دارای انواع مختلفی است، در هر حرفه‌ای یک سری افراد سودجو هستند که در بازار فعالیت می‌کنند و منتظر هستند تا از شما سو استفاده کنند برای مثال افرادی وجود دارند که قیمت مفتول فسفر برنز را بالا اعلام می‌کنند و شما باید مراقب این افراد سود جو باشید.

اگر نمی‌دانید باید به این موضوع اشاره کنیم که درصد قلع و فسفر موجود در آلیاژ فسفر برنز روی خصوصیات محصول نهایی تأثیر دارد، بنابراین باید محصول را از یک مرکز معتبر خریداری نمایید تا خیالتان از کیفیت آن راحت باشد. اگر قصد خرید مفتول فسفر برنز را دارید مجموعه آی آز متال مارکت به‌عنوان یک مرکز معتبر مفتخر است تا انواع مفتول‌های شما را با بهترین کیفیت و قیمت تأمین نماید.

از اینجا واقعا راحت می تونید فلزات صنعتی رو بخرید

بیشتر بدانید : قیمت پروفیل استیل

جمع‌بندی

هر روز که می‌گذرد آلیاژ فسفر برنز کاربرهای بیشتری در زمینه صنعت پیدا می‌کند و امروزه جایگزین برخی از فلزات و آلیاژهای مختلف شده است درصورتی‌که می‌خواهید آلیاژ فسفر برنز بخرید مطالب بالا به شما کمک خواهند کرد تا اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید و خرید راحت‌تری داشته باشید، قیمت مفتول فسفر برنز به عوامل مختلفی بستگی دارد و یک قیمت ثابت نمی‌توان برای آن در نظر گرفت هنگام خرید دقت کنید.

محصولات آمازون را مشاهده کنید

مفتول فسفر برنز در کجا کاربرد دارد؟

یکی از کاربرد های عمده مفتول فسفر برنز در ساخت  سیم های ساز است. همچنین در ساخت فنر های ظریف نیز کاربرد دارد.

تفاوت مفتول فسفر برنز و برنز چیست؟

هر دو این فلز ها آلیاژ هایی از مس هستند با ترکیبات مختلف قلع و فسفر و در برنج با زینک ساخته می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *