ورق فسفر برنز

یکی از مشکلاتی که ممکن است در خرید ورق فسفر برنز به آن بربخورید این است که، این محصول به سختی در بازار پیدا می شود، مخصوصا در ضخامت های خاص، بنابراین لازم است فروشنده ای را بشناسید که بطور مستقیم وارد کننده است. همچنین معمولاً وارد کنندگان اصلی بصورت خرد فروش انجام نمی دهند اما ایران متال مارکت فروش ورق فسفر برنز را در هر مقداری انجام می دهد.

تمامی ورق ها در عرض مورد نیاز شما قابل برش خوردن است

مقطعضخامت ابعاد 
ورق فسفر برنز1100*200
ورق فسفر برنز1.2100*200
ورق فسفر برنز1.5100*200
ورق فسفر برنز2100*200
ورق فسفر برنز3100*200
ورق فسفر برنز4100*200
ورق فسفر برنز5100*200

کیفیت ورق فسفر برنز

به همان نسبتی که میزان قلع مصرف شده در ورق فسفر برنز افزایش یابد، به همان نسبت هم سختی و دوام آن بالا میرود. با توجه به اینکه آلیاژ قلع گران قیمت است، افراد کلاهبردار با کاهش میزان قلع استفاده شده در فسفر برنز، قیمت ورق فسفر برنز را بسیار کاهش می‌دهند و با قیمتی کمتر از حالت عادی به دست مصرف‌کننده می‌رسانند و مشتری ناآگاه هم بدون کسب اطلاعات از افراد ماهر، به گمان خود سود کرده و ورق فسفر برنز ارزان را خریداری می‌کنند.

بدون آنکه متوجه کلاه برداری شوند. بعد از مصرف آن در واحد صنعتی خود، دچار آسیب‌های گسترده و هزینه‌بری می‌شوند تا شاید بتوانند مسائل پیش‌آمده را جبران کنند؛ درصورتی‌که اگر در ابتدا از مراکز فروش معتبر خرید ورق فسفر برنز را انجام دهد این‌گونه نمی‌شد مراکز معتبری همچون متال مارکت را می‌توان معرفی کرد. نهایتاً فراموش نکنیم که هیچگاه ارزانی بی‌دلیل نیست.

تمامی انواع ورق فسفر برنز در فروشگاه متال مارکت دارای گواهینامه ( ceritficate ) و شناسنامه هستند.

قیمت ورق فسفر برنز

برای اطلاع از قیمت و خرید ورق فسفر برنز و مشاوره پیش از ثبت سفارش، می‌توانید با کارشناسان حاذق ما در بخش فروش مجموعهٔ متال مارکت تماس بگیرید.

آلیاژ برنز فسفر به دلیل ویژگی‌هایی که دارد فلزی محبوب برای طراحی و تولید اجزای الکتریکی است. شاید متداول‌ترین این اجزای الکتریکی اتصال‌دهنده‌های الکتریکی هستند. برای مثال، برخی از اتصالات که به پشت انواع رایانه متصل می‌گردد از برنز فسفر ساخته می‌شوند. این سازه‌ها امکان دارد قابل‌مشاهده نباشند چرا که این اتصال یافته‌ها غالباً قبل از قالب‌گیری تزریقی اندود می‌گردند.

فسفر برنز گسترده‌تر از اتصال‌دهنده‌های الکتریکی در ساخت قطعه‌هایی همچون میلهٔ جوش، کلید، گیرهٔ فیوز، فنر و بست استفاده می‌گردد. از ورق فسفر برنز در کاربردهایی که مقاومت در برابر خوردگی نیاز دارند استفاده می‌شود.

توضیحات بیشتر
خرید ورق فسفر برنز
اگز قصد خرید ورق فسفر برنز را دارید فسفر برنز، آلیاژی از مس می باشد که در صنایع گوناگون کاربردهای متنوع و فراوانی دارد. غالباً فسفر برنز یک آلیاژ آهن‌دار نیست و ویژگی‌های خاصی دارد که عبارت‌اند از:
  • فسفر برنز رسانایی بسیار بالا به جهت عبور جریان برق دارد.
  • آلیاژ فسفر برنز دارای خاصیت فنری است و برای ساخت انواع فنرها در هر اندازه ای قابل‌استفاده است.
  • در این آلیاژ فسفر برنز، مقاومت خوبی را در برابر زنگ‌زدگی شاهد هستیم؛ بسیاری از صنایع نیازمند این ویژگی آلیاژ مذکور هستند و به این دلیل خرید ورق فسفر برنز را انجام می دهند.
  • آلیاژ به‌دست‌آمده از انعطاف‌پذیری خوبی برخوردار است.
  • توجه داشته باشیم که ورق فسفر برنز خاصیت مغناطیسی ندارد و به‌اصطلاح رایج، نگیر است.

بیشتر بدانید : خرید رول فسفر برنز

در وبسایت onlinemetals در اینباره بخوانید

فروش انواع تسمه و ورق

تسمه و ورق فسفر برنز: به دلیل حفظ و نگهداری خاصیت‌های مکانیکی خود در دماهای بالا، در اموری کاربرد دارد که نیازمند حفظ حالت فنری برای کالا است. این محصولات در صنایع الکتریکی کاربرد دارند. تسمه و ورق نیکل براس: این دسته دارای استحکام و مقاومت به خوردگی بالا است و در تولیدات مطلس ها (پولک) کاربرد دارند. تسمه و ورق نیکل سیلور: مشخصات کاربردی این نوع آلیاژ شبیه به نیکل براس است با این اختلاف که استحکام بالاتری نسبت به نیکل براس دارند و در تولید مطلس ها (پولک) کاربردی هستند. ورق‌ها و تسمه‌ها ساخته شده با سایر آلیاژها نیز در بازار موجود است.

کاربرد ورق فسفر برنز

خرید ورق فسفر برنز در صنایع مختلف بسیار پرکاربرد است؛ ولی بخش اعظم کاربرد آن را در صنعت ساخت محصولات الکتریکی شاهد هستیم که این مورد به‌خاطر خاصیت فنری بودن آن هست. قابلیت فنری شدن آلیاژ فسفر برنز باعث مقاومت آن در برابر خستگی‌های فلزات می‌شود و فرم‌پذیری آن قابل‌توجه می‌نماید.

بیشتر بدانید : خرید میلگرد فسفر برنز

قیمت ورق فسفر برنز
  • خاصیت استحکام و ارتجاعی آلیاژ فسفر برنز

برنز فسفر آلیاژی مقاوم در برابر شکنندگی است و اضافه‌کردن مقداری قلع به فسفر برنز باعث ایجاد استحکام بیشتری در آن می‌شود و عنصر فسفر هم به آلیاژ ما مقاومت سایشی بیشتری می‌بخشد.
  • مقاومت آلیاژ فسفر برنز در برابر خوردگی

آلیاژ فسفر برنز غالباً در صنایعی استفاده می‌شود که نیازمند حضور در مجاورت مواد شیمیایی خورنده هستند.
  • هدایت الکتریکی در فسفر برنز

استفاده از ورق فسفر برنز در اجزای الکتریکی می‌توان گفت شناخته‌شده‌ترین کاربرد آن است.
  • خاصیت ارتجاعی عالی فسفر برنز

اندازهٔ دانه‌های ریز این آلیاژ باعث می‌گردد که محصولات درجه بیشتری از برگشت فنری را داشته باشند.

بیشتر بدانید : خرید فسفر برنز

فروش ورق فسفر برنز

وبسایت mcmaster از تولید کنندگان ورق استیل فسفر برنز است

ابعاد ورق فسفر برنز

ورق فسفر برنز در ابعاد و ضخامت‌های مختلفی تولید و عرضه می‌گردند. این ضخامت‌ها از 0.1 میلیمتر شروع می‌شود و تا 5 میلیمتر پیش می‌رود. ابعاد برای ورق با ضخامت‌های بالا غالباً با عرض ۶۶۰ میلیمتر و طول ۲۰۰۰ میلیمتر هست. فروش ورق فسفر برنز با ضخامت‌های میکرونی به‌صورت متری نیز انجام می‌شود. در ضخامت‌های بالا یعنی حدود طول ۲۰۰۰ میلیمتر در خرده‌فروشی‌ها کمتر دیده می‌شود.

بیشتر بدانید : خرید میلگرد استیل

ورق فسفر برنز

ارسال ورق فسفر برنز

در متال مارکت باتوجه‌به نیازهای مشتریان محترم از سراسر کشور و ارسال کالا به همه‌جا، خدمات ارسال کالا برای مشتری بادقت و سرعت انجام می‌شود. ما طبق سفارش و خواستهٔ مشتری محترم، کالای خریداری شدهٔ ایشان را ارسال مینماییم.

قیمت ورق فسفر برنز

برای استعلام قیمت روز ورق فسفر برنز به‌راحتی می‌توانید با ما در متال مارکت تماس گرفته و با کارشناسان فروش حرفه‌ای، بهترین محصول هماهنگ و متناسب با نیاز خود را انتخاب کنید و پروسهٔ خرید را کامل کنید.

ورق فسفر برنز

همان‌طور که گفته شد ورق فسفر برنز آلیاژی است که پایهٔ آن فلز مس است که حتی فراتر از دربرداشتن خواص مس، سختی و فنری بالاتری نسبت به مس، ویژگی ضد سایش بودن و ماندگاری خیلی بیشتری نسبت به مس دارد. فروشگاه متال مارکت ورق فسفر برنز آلمانی، هندی و چینی را به شما مشتریان عزیز عرضه می‌دارد. برای استعلام قیمت ورق فسفر برنز را به سادگی می‌توانید با ما در متال مارکت تماس بگیرید.

بیشتر بدانید : قیمت لوله فسفر برنز

"از اینجا واقعا راحت می تونید فلزات صنعتی رو بخرید"

میدمتالز درباره پرق فسفر برنز نوشته است

محصولات ورق فسفر برنز

ورق فسفر برنز فلزی از خانوادهٔ فلزات رنگین مورد مصرف در صنایع است و فلز پایهٔ آن مس است؛ همچنین قلع و فسفر به‌عنوان اصلی‌ترین عناصر این آلیاژ فسفر برنز تشکیل شده است. متال مارکت یکی از مطمئن‌ترین فروشگاه های عرضه‌کننده‌ی ورق فسفر برنز در کشور ایران هست. این محصولات را در سایز، حجم و ابعاد گوناگون به بازار عرضه می‌کند. برای استعلام قیمت و خرید ورق فسفر برنز و انواع دیگر محصولات آن به‌راحتی با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید. غلظت قلع مصرف شده در محصولات برنزی همچون ورق فسفر برنز متناسب با کاربرد آلیاژ به‌دست‌آمده بین 4 تا 10 درصد میتواند تغییر کند و می‌تواند ویژگی‌های خاصی در فلز ایجاد کند. غالباً همراه با نام ورق فسفر برنز یک شناسهٔ انگلیسی هم قرار گرفته است که نشانگر میزان قلع موجود در آلیاژ مدنظر است. به صورتی که عدد بعد از واژهٔ cusn می‌بینمش، درصد قلع فلز را نشان داده است. برای مثال cusn8 مربوط به فسفر برنزی است که حاوی 8 درصد قلع است.
از کجا ورق فسفر برنز بحرم؟

بیشتر بدانید : خرید لوله استیل

ویژگی‌های ظاهری ورق فسفر برنز

فلز ورق فسفر برنز در مقایسه با فلز مس رنگ روشن‌تری دارد. این رنگ روشن به‌خاطر وجود قلع است در فرمولاسیون شیمیایی این فلز است. در آلیاژها با درصد قلع بیشتر، رنگ فلز روشن‌تر می‌شود. متال مارکت از مراکزی در کشور است که ورق فسفر برنز را در اندازه‌ها و با آلیاژهای مختلفی عرضه می‌کند. برای کاهش میزان فنری آلیاژ باید قلع موجود در آلیاژ را افزایش دهیم. اگر نیاز به خم کردن فلز داشته باشیم، درصد قلع بیشتر باعث ایجاد شکنندگی و مقاومت در برابر خم کردن می‌شود. برای انتخاب هر نوع آلیاژی باید اجزای دقیق آن را شناخت و متناسب با کار خود آن را انتخاب کرد؛ ازآنجایی‌که این امور بسیار سخت و حرفه‌ای است توصیه می‌کنیم حتماً با متخصصان ما در متال مارکت برای مشاوره تماس بگیرید.

قیمت ورق فسفر برنز و شرایط فروش آن

متأسفانه ورق مس برنز را هنوز در کشور نمی‌توانیم تولید کنیم و تولیدات کشورهای آلمان، چین و هند به شکل‌های گوناگونی همچون مفتول، رول و ورق فسفر برنز که برای مصارف و صنایع مختلفی توسط بازرگانان وارد کشور می‌شوند، مصرف می‌کنیم. متال مارکت ورق فسفر را از برندهای معتبر جهانی به شما مشتریان گرامی عرضه می‌کند. تنوع در قیمت ورق فسفر برنز در بازار خریدوفروش آن زیاد است. برای استعلام قیمت ورق فسفر با مشاوران ما در متال مارکت تماس بگیرید.

دردسر های ورق فسفر برنز

از سوی دیگر به علت عرضه کم این محصول، نوسانات قیمتی این محصول بسیار بالاست و شما باید خرید خود را از مرکزی انجام دهید که به قیمت ورق فسفر برنز آن ها بتوانید اعتماد کنید. فروشگاه ایران متال مارکت با بیش از 40 سال سابقه فروش فلزات صنعتی در بازار تهران آماده ارائه انواع خدمات و محصولات این حوزه به شما عزیزان است.

بیشتر بدانید : قیمت ورق استیل

محصولات ebay را مشاهده کنید

ورق فسفر برنز

بیشتر بدانید : قیمت قوطی استیل

شما خم و برش ورق را انجام می دهید؟

بله تمامی خدمات برش، خم و لیزر ورق انواع فلزات صنعتی در ایران متال مارکت انجام می شود

حداکثر و حداقل ضخامت ورق فسفر برنز چقدر است؟

ورق فسفر برنز از 1 تا 5 تولید می شود و ضخامت های نازک تر بصورت رول بفروش می رسد

26 دیدگاه در “خرید ورق فسفر برنز مستقیم از وارد کننده معتبر | بی واسطه بخرید

  1. مونا گفت:

    ایران ورق فسفر برنز داره

    1. امین جلال وند گفت:

      بله

  2. علی گفت:

    از ایران متال میشه ورق فسفر برنز رو خریداری کرد

    1. امین جلال وند گفت:

      بله می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنبد.

  3. سعید گفت:

    خرید ورق فسفر برنز چه طوریه

    1. امین جلال وند گفت:

      خرید ورق فسفر برنز را باید با رعایت چندین نکته انجام داد

  4. علی گفت:

    ممنون بابت ورق فسفر برنر

    1. امین جلال وند گفت:

      علی جان ممنون از شما

  5. امیرعلی گفت:

    بهترین توضیحات در باره ورق فسفر برنز بود

    1. امین جلال وند گفت:

      ممنون از لطفت

  6. حسین گفت:

    ورق فسفر برنز و من تاحالا ندیم و اصلا باهاش اشنا نیستم

    1. امین جلال وند گفت:

      حسین جان مطالب داخل وبسایت و توضیحات همین صفحه شما رو با ورق فسفر برنز آشنا میکنه

  7. مجید گفت:

    ورق فسفر برنز رو میتونم از بازار بخرم؟

    1. امین جلال وند گفت:

      بله این محصول را میتوان از بازار تهیه کرد

  8. ghazal گفت:

    ایا ورق فسفر برنز انواع مختلفی دارد؟

    1. امین جلال وند گفت:

      بله

  9. مونا غفاری گفت:

    عالی بود اطلاعات در باره ورق فسفر برنز

    1. امین جلال وند گفت:

      متشکرم

  10. حسن یاری گفت:

    ورق فسفر برنز را عمده خریدم و مقدار زیادی اضافه امده

    1. امین جلال وند گفت:

      می تونید اون رو بفروشید به قیمت روز

  11. 21 گفت:

    ورق فسفر برنز را می‌توان ذوب کرد

    1. امین جلال وند گفت:

      بله این محصول قابل ذوب میباشد

  12. جمال سیمایی گفت:

    ورق فسفر برنز را میتوان از در صنایع مختلف استفاده کرد

    1. امین جلال وند گفت:

      بله

  13. خانی گفت:

    ورق فسفر برنز رو من چند وقت پیش از مجموعه شما خریدم‌واقعا عالی بود هم از ارسال همدان محصولتون

  14. محسن گفت:

    محسن هستم این ورق فسفر برنز چی هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *