میلگرد فسفر برنز

یکی از مقاطعی که از فسفر برنز، آلیاژ پراستفاده مس، درست می شود میلگرد فسفر برنز است. قلع موجود در ترکیبات فسفر برنز باعث افزایش استحکام میلگرد فسفر برنز می شود و همچنین موجب می شود درصورت سایش، مقاومت میلگرد افزایش پیدا می کند. میلگرد فسفر برنز در قطر های نوعی توسط ایران متال مارکت به فروش می رسد و طول شاخه ها معمولا 3 متری و در بعضی موارد در اندازه 6 متری هم موجود است. شما می توانید برای دریافت قیمت میلگرد فسفر برنز با متخصصان ایران متال مارکت در تماس باشید.

مقطع سایز ( قطر )متراژ شاخه قیمت 
میلگرد فسفر برنز43تماس بگیرید
میلگرد فسفر برنز53تماس بگیرید
میلگرد فسفر برنز63تماس بگیرید
میلگرد فسفر برنز83تماس بگیرید
میلگرد فسفر برنز103تماس بگیرید
میلگرد فسفر برنز123تماس بگیرید
میلگرد فسفر برنز143تماس بگیرید
میلگرد فسفر برنز163تماس بگیرید
میلگرد فسفر برنز183تماس بگیرید
میلگرد فسفر برنز203تماس بگیرید
میلگرد فسفر برنز253تماس بگیرید
میلگرد فسفر برنز303تماس بگیرید
میلگرد فسفر برنز353تماس بگیرید
میلگرد فسفر برنز403تماس بگیرید
میلگرد فسفر برنز503تماس بگیرید

فروشندگان و واردکنندگان فسفر برنز

میلگرد فسفر برنز در داخل ایران تولید نمی شود و معمولا واردات آن از کشور های هند، آلمان و چین وارد می شود. فروش میلگرد فسفر برنز معمولا به صاحبان کسب و کار انجام می شود و اشخاص معمولی آن را خریداری نمی کنند. یکی از مواردی که شما باید هنگام خرید میلگرد فسفر برنز یا هز فلز صنعتی دیگری به آن توجه کنید، این است که فروشنده ای که خرید خود را از آن انجام می دهید، وارد کننده مستقیم باشد و یک واسط بین شما و وارد کننده نباشد. در این صورت می توانید بهترین قیمت میلگرد فسفر برنز را دریافت کنید.

کاربرد های میلگرد فسفر برنز

  • بدلیل خواص عالی آب بندی فسفر برنز در ساخت و تولید انواع اویل پک ( Oil pack ) کاربرد دارد
  • آب بندی مناسب این میلگرد ها باعث می شود در تولید واشر های صنعتی هم کاربرد داشته باشد
  • در تولید بوشن های برنزی کاربر دارد
  • در تولید انواع یاتاقان های صنعتی کاربرد دارد
  • تولید پیچ و مهره های مخصوص با آلیاژ فسفر برنز
توضیحات بیشتر
خرید میلگرد فسفر برنز
یکی از ابزارهای مهم در صنایع میلگرد است که کاربرد بسیار مهمی دارد، اگر به اطراف خود نگاه کنید می‌توانید به‌راحتی ردپای حضور میلگرد را مشاهده کنید، یکی از کاربردهای فراوان آن ساختمان‌سازی است و تقریباً در تمامی خانه‌هایی که اطراف خود می‌بینید میلگرد به‌کاررفته است. یکی از انواع آن میلگرد فسفر برنز است که قصد داریم در ادامه بیشتر با آن آشنا شویم؛ بنابراین در ادامه با ما همراه باشید.

میلگرد فسفر برنز چیست؟

بهتر است اول‌ازهمه بدانیم که اصلاً میلگرد چیست؟ میلگرد‌ها در واقع نوعی میله آهنی هستند که در جنس‌ها و اندازه‌های متفاوتی ساخته می‌شوند که هرکدام ویژگی‌های خاص خودشان را دارند؛ اما اغلب میلگرد‌ها از جنس فولاد ساخته می‌شوند. از روزی که بتن در بین مصالح ساختمان‌سازی جای خود را مستحکم کرد میلگرد‌ها نیز محبوبیت بالایی پیدا کردند، در حال حاضر بتن یکی از سخت‌ترین و مقاوم‌ترین مصالح ساختمانی است که می‌توان از آن استفاده کرد و به همین راحتی خورد نمی‌شوند. میلگرد فسفر برنز (Phosphor Bronze) یکی از آلیاژهای مهم مسی است که عمدتاً از مس، فسفر و قلع تشکیل شده است. این آلیاژ به دلیل خصوصیات متمایز خود در برخی از کاربردها، به‌ویژه در صنایع مکانیکی و الکترونیکی، مورداستفاده قرار می‌گیرد. این آلیاژ از جنسیت مسی بوده و با اضافه‌کردن فلزاتی همچون فسفر و قلع، خواص منحصربه‌فرد خود را به دست می‌آورد. از مزایای این آلیاژ می‌توان به مقاومت در برابر سایش، خستگی و خوردگی، مقاومت بالا در برابر خوردگی الکترولیتی، مقاومت در برابر تغییرات حرارتی و ضربه، هدایت برقی بالا و قابلیت انجام عملیات مکانیکی مختلف اشاره کرد. ترکیب شیمیایی این آلیاژ معمولاً شامل مس (بیشتر از 90 درصد)، فسفر (معمولاً بین 0.03 تا 0.35 درصد) و قلع (بین 0.5 تا 11 درصد) است. به‌علاوه، ممکن است افزودنی‌های دیگری نیز به آلیاژ اضافه شود تا خصوصیات خاصی مانند مقاومت بالا در برابر خوردگی یا تغییرات حرارتی بهبود یابد.

بیشتر بدانید : خرید فسفر برنز

بیشتر بدانید : sroundbar

دلایل استفاده از میلگرد فسفر برنز

اما بتن نیز مانند دیگر مصالح نقطه‌ضعف‌هایی دارد که نمی‌توان از آن چشم‌پوشی کرد؛ زیرا می‌تواند موجب کاهش امنیت سازه ما شود، در حقیقت بتن مقاومت خوبی در برابر نیروهای چرخشی و کششی ندارد و همین نقطه‌ضعف کافی است تا بتن پرقدرت آسیب‌پذیر شود. میلگرد می‌تواند این ضعف بتن را کاملاً از بین ببرد و آن را مقاوم‌تر از قبل بکند، سازندگان ساختمان قبل از بتن‌ریزی انواع میلگرد را درون بتن کار می‌گذراند تا این مشکل را حل کنند. البته که باید بدانید میلگرد‌ها دارای انواع مختلفی هستند که یکی از پرمصرف‌ترین نوع آن میلگرد عاج‌دار است، این نوع میلگرد به علت مقاومتی که دارد می‌تواند مقاومت بتن را بهتر کند.

بیشتر بدانید : خرید رول فسفر برنز

قیمت میلگرد فسفر برنز

ترکیبات میلگرد فسفر برنز

همان‌طور که گفتیم میلگرد‌ها جنس‌های مختلفی دارند و صرفاً فقط از فولاد ساخته نمی‌شود؛ زیرا این فلز نمی‌تواند در تمامی موقعیت‌ها بهترین عملکرد را داشته باشد. فسفر برنز یکی از انواع میلگرد است که در واقع یک آلیاژ مستحکم به‌حساب می‌آید، فلز پایه و اصلی به‌کاررفته در برنز فسفر مس است که با ترکیب چندین ماده دیگر به وجود می‌آید. در تولید این میلگرد از فلز قلع و فسفر استفاده می‌شود که میزان این دو فلز در ساختار میلگرد می‌تواند کاربرد آن را تغییر دهد. به‌طورکلی در میلگرد برنز فسفر از 0.5 تا 11 درصد قلع و 0.01 تا 0.35 درصد فسفر استفاده می‌شود. هر چه این مقدار افزایش پیدا کند کاربرد میلگرد فسفر برنز نیز تغییر خواهد کرد؛ زیرا هرکدام از این فلزها که آلیاژ فسفر برنز را تشکیل می‌دهند. ویژگی‌های متفاوتی دارند. برای مثال فلز قلع روی مقاومت این میلگرد تأثیر مستقیمی دارد و هرچه درصد قلع بیشتر باشد میلگرد ما نیز مستحکم‌تر خواهد بود این در حالی است که فسفر مقاومت بالایی در برابر سایش دارد و هرچه درصد فسفر در میلگرد بالاتر باشد در برابر سایش مقاوم‌تر خواهد بود.

indianamart در اینباره نوشته است

فروش میلگرد فسفر برنز

بیشتر بدانید : خرید لوله مسی

اگر به میلگرد‌های فسفر برنز کمی بیشتر دقت کنید می‌توانید متوجه عبارت cusn نیز بشوید که این عبارت نشان‌دهنده میزان فلز قلع درون میلگرد است، شما باید حتماً قبل از خرید به این عبارت دقت کنید، هر عددی که در کنار این عبارت بیاید نشان‌دهنده میزان قلع موجود در میلگرد است، برای مثال cusn 6نشان‌دهنده این است که در ساختار میلگرد ما 6 درصد قلع به‌کاررفته است. این اطلاعات بسیار مهم خواهند بود؛ زیرا بیشترین تأثیر را روی میلگرد فسفر برنز قلع دارد در واقع استحکام و مقاومت یکی از ویژگی‌های مهم هر میلگرد به‌حساب می‌آید.

فسفر برنز فنری و نرم

خیلی از مواقع برای استفاده از میلگرد نیاز است که آن را خم کنید در این شرایط میزان قلع موجود اهمیت بیشتری پیدا خواهد کرد، زیرا هرچه میزان قلع کمتر باشد میلگرد مقاومت کمتری خواهد داشت و شکل یک فنر خواهد گرفت که به‌راحتی خم می‌شود. البته که در این شرایط باید مواظب باشید؛ زیرا استحکام میلگرد کاهش پیدا کرده و ممکن است با کمترین فشار بشکند. این در حالی است که درصد قلع بالا موجب می‌شود که میلگرد به‌راحتی خم نشود؛ اما این قابلیت باعث می‌شود که شکل‌پذیری میلگرد فسفر برنز افزایش پیدا کند. تنها کافی است که با فشار این میلگرد را خم کنید؛ اما خیالتان راحت باشید که این میلگرد به‌راحتی نخواهد شکست.

کاربرد میلگرد فسفر برنز

ازآنجایی‌که این آلیاژ مقاومت بالایی در برابر خوردگی و سایش دارد می‌تواند عملکرد مناسبی در محیط‌های آبی داشته باشد، به همین دلیل استفاده از میلگرد فسفر برنز می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای سازه‌های باشد که در کف دریا ساخته می‌شوند. اما به‌طورکلی میلگرد فسفر برنز نیز مانند دیگر جنس‌ها به علت ویژگی‌های خود می‌تواند در سازه‌های مختلف ساختمانی استفاده شود و مقاومت بتن را افزایش دهد.

بیشتر بدانید : خرید ورق استیل فنری

فروش فسفر برنز

قیمت میلگرد فسفر برنز

ازآنجایی‌که قیمت‌ها در کشور دارای نوسانات مختلفی است نمی‌توان یک قیمت میلگرد فسفر برنز را دقیق اعلام کرد واگر قصد خرید این محصول را دارید شما می‌توانید برای استعلام قیمت  با کارشناسان ما در ارتباط باشید. قیمت میلگرد فسفر برنز به موارد مختلفی بستگی دارد که یکی از مهم‌ترین آن‌ها نوسانات قیمتی مواد اولیه است، برای مثال افزایش قیمت مس قلع و فسفر روی قسمت نهایی محصول تأثیر مستقیم دارد. از دیگر موارد نیز می‌توان به نوسانات قیمت حمل‌ونقل و دستمزد نیروی انسانی اشاره کرد که هرکدام روی قیمت نهایی محصول تأثیر مستقیم دارند، ‌ در خرید میلگرد فسفر باید دقت کنید تا آن را با قیمت درست تهیه کنید.

میلگرد فسفر برنز را از کجا بخریم؟

یکی از بهترین مراجع برای خرید میلگرد فسفر برنز ای ار متال مارکت است که می‌توانید انواع میلگرد فسفر برنز را از آن خریداری نمایید، ازآنجایی‌که آی ار متال مارکت با بیشتر تولیدکنندگان این محصول همکاری دارد می‌توانید محصولات هر کارخانه‌ای که موردنظر شما است را با بهترین قیمت از ما بخرید.

بیشتر بدانید : فروش رول استیل نرم

در ویکیپدیا راجع به میلگرد ها بخوانید

قیمت فسفر برنز
درصورتی‌که دوست دارید میلگرد فسفر برنز را با خصوصیات موردنظر خود خریداری کنید نیز جای نگرانی نیست، همان‌طور که گفتیم ویژگی‌های این میلگرد با میزان قلع و فسفر استفاده شده تعیین می‌شود به همین دلیل شما می‌توانید ما مشخص‌کردن این میزان میلگرد فسفر برنز را با ویژگی‌های مدنظرتان خریداری نمایید.

cusn فسفر برنز

یکی از مواردی که در خرید میلگرد فسفر برنز اهمیت دارد میزان قلع موجود در فلز می باشد. میزان قلع در فلز فسفر برنز معمولا بین 4 تا 10 درصد می باشد و این موضوع تفاوت ها بسیاری در خواص و کاربرد میلگرد فسفر برنز ایجاد می کند. cusn که ترکیب دو کلمه cu ( به معنای مس ) و sn ( به معنای قلع ) است معمولا در کنار فلز فسفر برنز برای معرفی میزان قلع موجود در آن قرار می گیرد. برای مثال cusn 5 به معنای این است که میزان قلع موجود در این فلز 5 درصد است.

جمع‌بندی

در نهایت با محصول میلگرد فسفر برنز آشنا شدیم و فهمیدیم که چطور می‌توانیم ویژگی‌های آن را شخصی‌سازی کنیم، درصورتی‌که می‌خواهید این محصول را خریداری کنید باید بدانید که قیمت میلگرد فسفر برنز به عوامل مختلفی بستگی دارد و باید این آن را از فروشگاه معتبری تهیه کنید.

بیشتر بدانید : قیمت چهارپهلو استیل

چرا خرید میلگرد فسفر برنز تقاضای بالایی دارد؟

به علت خواص زیادی از جمله مقاومت در برابر سایش و سختی، رسانایی و استحکام بالا خرید میلگرد فسفر برنز در بازار زیاد انجام می شود

شما در چه ابعادی میلگرد فسفر برنز را می فروشید؟

مشتریان عزیز می توانند میلگرد فسفر برنز را از سایز 10 الی 90 میل به طول های دلخواه با قابلیت برش خریداری کنند

41 دیدگاه در “بهترین قیمت میلگرد فسفر برنز را از وارد کننده مستقیم بخواهید

  1. سعید گفت:

    لطفا قیمت میلگرد فسفر برنز رو بگید

    1. امین جلال وند گفت:

      لطفا تماس بگیرید

  2. جلال گفت:

    میلگرد فسفر برنز رو از کجا بخرم

  3. علی گفت:

    ممنون بابت اطلاعات در مورد فسفر برنز

    1. امین جلال وند گفت:

      قربان شما

  4. مهدی گفت:

    میلگرد فسفر برنز کاربرد در چی دارد

  5. حسین گفت:

    محصول وارداتی فسفر برنز با داخلی چه تفاوتی دارد

    1. امین جلال وند گفت:

      تفاوت بسیار زیادی ندارند و تنها در کیفیت کمی متفاوت هستند

  6. حمید گفت:

    کل میلگرد فسفر برنز چیه

    1. امین جلال وند گفت:

      در مقاله حمید جان توضیح داده شده می‌تونید با مطالعه به طور کامل با ملگرد فسفر برنز آشنا شوید

  7. خلیل گفت:

    میلگزد فسفر برنز یکی از بهترین محصولات فلزیه

    1. مهدی خراسانلو گفت:

      بله محصول خوبی است و جز کاربردی ها است

  8. Hamid گفت:

    میلگرد فسفر برنز رو من ندیدم

    1. مهدی خراسانلو گفت:

      تصاویر در صفحه قرار داره

  9. عاملیان گفت:

    میلگرد فسفر برنز چرا رنگشاین مدلیه

    1. مهدی خراسانلو گفت:

      میلگرد فسفر برنز به دلیل عناصری که دارد رنگ ان به این صورت در میاید

  10. جلیل گفت:

    میلگرد فسفر برنز را می‌توان عمده خرید

    1. امین جلال وند گفت:

      بله شما میتوانید محصولات فلزی را از جمله میلگرد فسفر برنز را به صورت عمده خریداری کنید

  11. هاشم گفت:

    بهترین میلگرد فسفر برنز چیه

    1. امین جلال وند گفت:

      هاشم عزیز متوجه سوالتون کامل نشدم

  12. Ghfari گفت:

    میلگرد فسفر برنز واقعا کیفیت خوبی داره

    1. امین جلال وند گفت:

      میلگرد فسفر برنز یکی از محصولات باکیفیت فلزی است.

  13. فرامرز گفت:

    میلگرد فسفر برنز محصول عالیه که در اکثر ساختمان‌ها استفاده می‌شود

    1. امین جلال وند گفت:

      صد درصد

  14. lila گفت:

    میلگرد فسفر برنزی چی هست

    1. امین جلال وند گفت:

      در مقاله به طور کامل توضیح دادیم

  15. علی گفت:

    میلگرد فسفر برنز را می‌توان از بازار خریداری کرد

  16. علی گفت:

    میلگرد فسفر برنز را می‌توان از بازار خریداری کرد

    1. مهدی خراسانلو گفت:

      بله

  17. غلام گفت:

    میلگرد فسفر برنز را من در صنایع بسیارزیادی مشاهده کردم

  18. خلیل گفت:

    میلگرد فسفر برنز را از کجا باید قیمت کنیم

    1. مهدی خراسانلو گفت:

      میتوانید با کارشناسان ما تماس بگیرید

  19. خانی گفت:

    بهترین میلگرد فسفر برنز

  20. حمید گفت:

    میلگرد فسفر برنز

  21. عالیه گفت:

    میلگرد فسفر برنز بخرم از ایران

    1. مهدی خراسانلو گفت:

      شما میتوانید با بررسی و مشاوره کرفتن این کار رو انجام بدید

  22. جمشید گفت:

    من میلگرد فسفر برنز و از شما تهیه کردم واقعا راضیم

    1. مهدی خراسانلو گفت:

      خوشحالم که رضایت دارید

  23. حسن گفت:

    میلگرد فسفر برنز رو میشه توضیح بدین

  24. حسین گفت:

    خیلی محتوا عالی داشتید

  25. فولاز گفت:

    سلام، سایزهایی که تو جدول قیمت میلگرد فسفر برنزی قرار دادین میلیمتر هستن یا اینچ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *